(Junior) Planner / (Junior) Servicedeskmedewerker

(Junior) Planner / (Junior) Servicedeskmedewerker

Als (junior) planner of (junior) servicedeskmedewerker houd jij het hoofd onder alle omstandigheden koel en kom je keer op keer met een goede oplossing voor welke situatie dan ook. Je zorgt voor een sluitende dag- of weekplanning. Dat betekent snel schakelen, maar natuurlijk ook zo veel mogelijk vooruitkijken.

Dat is precies wat jij zo mooi vindt aan jouw vak! Je zorgt voor een waterdichte en efficiënte planning van werkzaamheden en werknemers. Ook ondersteun je de technici door projecten voor hen voor te bereiden. Daarnaast voer je werkzaamheden uit op het gebied van officemanagement en online marketing. Dit maakt je werk uitdagend en divers waarbij je veel samenwerkt vanuit verschillende rollen en taken. Deze verbreding van je takenpakket als planner / servicedeskmedewerker houdt het volgende in:

  • Je neemt de telefoon aan en bent het eerste aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande klanten. Je analyseert hierbij de vraagstelling en zet de juiste acties uit.
  • Je zorgt ervoor dat gasten zich gelijk thuis voelen
  • Je bent verantwoordelijk voor debiteurbeheer en werkt offertes uit.
  • Je ondersteund technici in het veld door projecten voor hen voor te bereiden.
  • Je bent verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten (offline en online), houdt de websites en social mediakanalen up-to-date, optimaliseert de online vindbaarheid, stelt mailingen en nieuwsbrieven samen en zorgt ervoor dat deze doelgroepgericht verstuurd worden.\

Wat verwachten wij van jou:

Wij zoeken een aanpakker die enthousiast, proactief, communicatief vaardig, empathisch, zelfstandig, accuraat  en zelfverzekerd is.

  • Je beschikt minimaal een Hbo-diploma in een relevante richting en tenminste één jaar werkervaring.
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Tilburg, Breda of ‘s-Hertogenbosch.
  • (Basis)kennis van DTP is een pré.
  • Je bent handig met computers en hebt affiniteit met techniek, social media en internetmarketing.
  • stressbestendig: je houdt het hoofd koel en gaat goed om met tijdsdruk en ad-hoc situaties;
  • zorgvuldig en alles overziend: je kunt met tien dingen tegelijk bezig zijn en toch het overzicht behouden;
  • flexibel en denkend in oplossingen;
  • snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden.

Wij zijn Blicon; een no-nonsense familiebedrijf dat zich inzet voor de allround beveiliging van woningen en bedrijfspanden in de regio Gilze. Onze zusterorganisatie Al-Beveiliging doet dit voor de regio ‘s-Hertogenbosch. Veiligheid vinden wij zeer belangrijk en daarom bieden wij een brede dienstverlening die o.a. bestaat uit inbraakbeveiliging, branddetectie en camera-observatie.

Enthousiast? Voor meer informatie neem dan contact op met Femke de Leeuw via 0161-458880 of stuur een whatsapp bericht. Meteen solliciteren? Dit kan via onderstaand formulier!